fredag 23 mars 2012

Leka bör man annars gör man livet trist.

Av alla leksaker Stormatte och Lillmatte har ordnat till mig så är de inte köpeleksakerna jag gillar.. pinnen med boll i snöre är ok så länge de springer med den efter sig, jag kan jaga den lite då. Pinnen med fjädrar på är trist, tittar mest på dem när de drar den där fram och tillbaka och hur det nu gör för att försöka få mig att jaga den. kan ibland vara snäll och slänga ut tassen. Bollarna med fjädrar ser jag inte åt, studsboll med pingla i likaså. 
Mynta mössen de.. de älskar jag! De leker jag med, kastar upp i luften och biter jag i och har jättekul med. 
Den leksak jag gillar bäst är snöret med två sidenband fastknutna, egentligen något Stormatte skulle slänga men som hon vifta med åt och mig och jag fick jaktinstinkter på en gång! Wow vad kul! Det är såå roligt! Jag kan röja och leka i timmar med det. På filmsnutten nedan så är jag lite distraherad utav Stormattes kamera och visar inte riktigt min bus sida, varför måste hon ha den där kameran framför sig hela tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar