onsdag 29 augusti 2012

Jag är jag

Jag tycker att ljus är väldigt fascinerande, jag kan titta på dem länge. Stormatte är dock väldigt noggrann med att jag inte får lukta på dem, på den där fladdrande saken.. jag vill men ja jag får lyda Stormatte. 



 Ibland är jag trött.. så trött att jag somnar mitt i tvättandet, ja jag är noggrann med att tvätta mig, ofta.. men ibland så.. somnar jag. 

Sen kan jag somna med ögonen öppna också..



Sen kan jag vara bara sådär stilig, glansig och fin.. 


Hur kan du vara?

4 kommentarer:

  1. Vad kul att jag hittade hit! =)
    Vi ska köpa Igor från Vågade Lockars. Har tingat honom och får hem honom i början av oktober. Tänkte blogga lite om honom här:
    http://fromplanetrex.blogspot.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, Vad kul! Ska kika in på er sida sedan och se vad som händer hos er. De är så underbara dessa katter. Hoppas ni kommer trivas bra ihop och ha kul! :)

      Radera
  2. Vi längtar efter vår rexkompis! =) Det är jättekul att kika in här på Charles, nu får du uppdatera! ;)
    Länkar till dig på "Igors sida".

    SvaraRadera
  3. Kul att se att min prins har fått det så bra. Fina bilder.

    SvaraRadera