måndag 23 juli 2012

Mmm.. tugglek.. tuggar inte alls..

Stormatte och Lillmatte satt och pysslande en dag vid köksbordet. Självklart fanns även jag på plats, som katt måste man ju kolla in vad jag missar. Jag hade ju inget att pyssla med så jag kollade lite på deras pennor. Pennor som sticker upp gör det så spännande, det kittlar i munnen av att få bita.. nej inte bita men bara så där hmm nafsa lite på sakerna men ja jag gör ju inte sådant.. inte alls. Jag, jag är ingen sådan katt utan jag bara petade lite på pennorna och myser bara med blomman. Varför har man en blomma på pennburken?
Mmm.. mjuka pennor..

..oj den var mjuk och tugg..

..nej jag ska inte ta den bara rätta till lite..

Sammetsmjuk blomma.. måste bit...

..bara gosa bara mmm gosa...ser du matte

Bilder tagna 2012-06

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar